Functietitel: Finance Administrator
Standlocatie: Alphen aan den Rijn
Werkweek: 36 tot 40 uur per week
Dienstverband: Vast
Ervaring: Junior, medior, senior
Functieniveau: Mbo-4+/ Hbo

Momenteel zoeken wij voor ons Finance team, bestaande uit 3 medewerkers, een nieuwe collega die graag in de cijfers duikt, analytisch is en energie krijgt van een foutloze administratie.

In deze rol staan je een diversiteit aan werkzaamheden te wachten. Zo zorg je dat de administratie van Luitec BV volledig op orde is. En sta je onze zusterbedrijven bij in hun administratie. Daarnaast ondersteun je de Financieel Controller waar nodig. Bijvoorbeeld bij het opmaken van jaarstukken, voorbereiden van belastingaangiftes, managementrapportages of subsidieaanvragen.

Je komt terecht in een gezellig team waarvan je de juiste begeleiding zal ontvangen. We werken op twee locaties. In Moerdijk en Alphen aan den Rijn. Jouw werkplek komt in Alphen aan den Rijn. Maar je kan dat ook afwisselen met werken op Moerdijk (nabij Dordrecht).

Hoe zien wij jouw toekomst?
Bij ons ben je welkom wanneer je ervaring hebt met een financiële administratie. Zo mogelijk kun je doorgroeien naar de rol van Finance Controller of help je onze collega’s van HR met administratieve taken. Hoe meer je kan, hoe meer uitdaging we je kunnen geven.

Dit krijg je van ons:
• Een baan in een ongedwongen werkomgeving. Met een interessant en herkenbaar klantenbestand.
• Opleidingsbudget voor persoonlijke ontwikkeling.
• Salaris is marktconform en op basis van kennis, ervaring en ambitie.
• Aanvullende arbeidsvoorwaarden: eindejaarsbonus, extra verlof bijkopen, fiets van de zaak-regeling, pensioenregeling en fruit van de zaak. En extra verlof sparen (door niet ziek zijn, seniorendagen, lang in dienstjaren), standaard 26 verlofdagen, generatieregeling (pact).
• Professionele maar toch informele werkcultuur met korte communicatielijnen.
• Werktijden van maandag t/m vrijdag van 08:00 -17:00 uur. Meer flexibele werktijden is in samenspraak mogelijk.
• Bij goede prestatie, na eerste contract direct een vast contract.
• Een dag thuiswerken is mogelijk afhankelijk van je mate van zelfstandigheid en aantal werkuren.
• Regelmatige gezamenlijke activiteiten zoals barbecueën, bowlen of een vrijdagmiddagborrel.

Ik hoor je denken, wat ga ik precies doen?
• Je boekt en handelt de inkoopfacturen en kostenfacturen af.
• Je bewaakt de debiteurenadministratie.
• Je bereidt de doorbelastingen van ‘intercompany’ boekingen voor.
• Je verwerkt de bankafschriften en creditcardbetalingen.
• Je maakt de bijzondere verkoopfacturen aan (o.a. termijnfacturen).
• Je maakt betaaldopdrachten aan.
• Je staat collega’s en klanten te woord op gebied van financiële afhandelingen.
• Je ondersteunt onze Financial Controller en Financieel Medewerker bij diverse taken.

Dit ben jij:
• Je hebt een bedrijfsadministratie of financieel administratieve diploma. Op Mbo-4 of Hbo-niveau. Of je hebt vergelijkbare ervaring opgedaan.
• Je bent zelfstandig, klantgericht, kritisch, communicatief, georganiseerd en nauwkeurig.
• Je hebt een goede beheersing van de Nederlandse en Engelse taal.
• Je bent op de hoogte van wet- en regelgeving.
• Je komt goed uit de voeten met Excel, computers en ERP-systemen. Kennis van Power BI is een pré.
• Je hebt bij voorkeur kennis of affiniteit met het opbouwen van bedrijfsrapportages en IT.

Waar kom je te werken?
Wij zijn Luitec, een jong familiebedrijf met meer dan 25 jaar ervaring als industriële leverancier en onderhoudsspecialist op het gebied van persluchtsystemen, pompen, compressoren en appendages. Met een team van ruim 16 medewerkers werken wij iedere dag aan het verlagen van de onderhoudskosten en ontzorgen van onze klanten. Wil jij werken bij een technisch bedrijf waar veel kennis aanwezig is, maar die altijd kennis wil uitbreiden? Bouw dan mee aan de toekomst van onze organisatie!

Een dynamisch familiebedrijf
Luitec BV maakt samen met Startflow BV en Sellon BV onderdeel uit van de Van Stenis Group. De Van Stenis Group is een gezellig en ambitieus familiebedrijf binnen het mkb. De bedrijven zijn alle drie technische dienstverleners, die naast de verkoop van producten ook engineering- en servicewerkzaamheden verrichten voor hun klanten. Al onze producten en servicediensten sluiten op elkaar aan en zijn gericht op het controleren van proces ‘flow’.
Dat we een familiebedrijf zijn is goed terug te zien in onze bedrijfscultuur. We leggen de nadruk op het aangaan van duurzame relaties. Met klanten, leveranciers én onze medewerkers. Intern houden we het graag zo eenvoudig mogelijk: korte lijnen en een informele, open werkomgeving. Als collega’s werken we graag naast elkaar, samen, als team. Net zo belangrijk vinden we het trouwens, dat we plezier hebben in wat we doen. Meer informatie over ons vind je op: www.vanstenisgroup.com

Enthousiast geworden?
Twijfel niet en stuur je vragen of cv naar Jessica Quant. Je kan Jessica mailen via hr@vanstenisgroup.com of bellen op: 088-00 44 643.