0%

Werklocatie:                     Alphen aan den Rijn
Ervaringsniveau:             Junior – Medior
Keuze werkweek:            24 – 36 uur per week
Dienstverband:                Vast 
Functieniveau:                 Mbo-3/Mbo-4/Havo

 

In deze functie ondersteun je onze commerciële binnendienst op het gebied van inkoop, verkoop en office. Het is een gevarieerde functie waarin van je wordt verwacht dat je gestructureerd en proactief werkt, goed overweg kunt met computers en administratief sterk bent.

 

Wat krijg je ervoor terug?
  • Een baan in een ongedwongen werkomgeving. Met een interessant en herkenbaar klantenbestand. Denk hierbij aan ziekenhuizen, waterschappen of brouwerijen.
  • Opleidingsbudget voor persoonlijke ontwikkeling.
  • Bij goede prestaties ontvang je na je eerste contract direct een vast contract.
  • Marktconform salaris op basis van jouw kennis, ervaring en ambitie.
  • Cao met extra’s, zoals: eindejaarsbonus, extra verlof sparen of bijkopen (standaard ca. 27 verlofdagen), fietsplan, vitaliteitsbudget, pensioenregeling. Maar ook is er fruit-van-de-zaak en hebben we een Pensioen Inzicht-regeling.
  • Informele, toegankelijke werksfeer waar plek is voor gezelligheid. Zoals de zomer BBQ of kerstbrunch.
  • Werktijden van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 17:00 uur. Vrijdag stoppen we een uurtje eerder.
      Wat ga je doen?
      • Je verwerkt inkoop- en verkooporders in ons systeem.
      • Je monitort het gehele bestelproces, verwerkt inkooporderbevestigingen en hebt contact met leveranciers over doorlooptijden.
      • Je ziet erop toe dat er voldoende voorraad in het magazijn is door het dagelijks beoordelen van de besteladvieslijsten.
      • Je zorgt dat de administratie op orde is in ons ERP-systeem, zoals gegevens van klanten, leveranciers en artikelen.
      • Je ondersteunt de verkoopafdeling bij het aanmaken van verkoopoffertes en beheer van gewenste certificaten.
      • Je voert diverse ondersteunde office taken uit, denk hierbij aan: het regelen van bedrijfsuitjes of andere events, kantoorartikelen inkopen, regelen van reizen en hotels, archiveren van documenten, postverwerking en het aannemen van de telefoon. Of cadeaus regelen en toezien dat het bedrijfspand en kantine schoon en onderhouden wordt.

       

      Dit ben jij:
      • Je hebt een Havo of Mbo 3/4-opleiding afgerond of kan vanuit ervaring op dit niveau werken.
      • Je beheerst het Nederlands uitstekend en Engels redelijk goed in woord en geschrift.
      • Je hebt affiniteit met technische producten of wilt dit gaan ontwikkelen.
      • Je hebt (enige) kennis van ERP systemen en Microsoft Word/Excel.
      • Je vindt ‘planning & organisatie’ en met computers werken leuk.
      • Je bent communicatief vaardig, accuraat, flexibel en zelfstandig.

       

      Wie zijn wij?

      Wij zijn Luitec, een familiebedrijf met meer dan 25 jaar ervaring als industriële leverancier en onderhoudsspecialist op het gebied van persluchtsystemen, pompen, onderhoudsproducten, compressoren en appendages. Met een team van ruim 18 medewerkers werken wij iedere dag aan het verlagen van de onderhoudskosten en ontzorgen van onze klanten. Wil jij werken bij een technisch bedrijf waar veel kennis aanwezig is, maar die altijd kennis wil uitbreiden? Bouw dan mee aan de toekomst van onze organisatie!

       

      Familiebedrijf met familiegevoel

      Luitec vormt samen met Startflow en Sellon een familiebedrijf genaamd Van Stenis Group. Met ruim 60 collega’s binnen de groep leggen we de nadruk op het aangaan van duurzame relaties. Met klanten, leveranciers én onze medewerkers. Intern houden we het graag zo eenvoudig mogelijk: korte lijnen en een informele, open werkomgeving. Als collega’s werken we graag met plezier en met elkaar, als team.

      We werken aan de hand van de Gouden Pijlers, die de basis van onze interne cultuur vormen en gericht zijn op: Verantwoordelijkheid, Integriteit, Vitaliteit, Persoonlijke Ontwikkeling, Teamgeest, Empathie en Duurzaamheid.

       Meer informatie over ons vind je op: www.luitec.nl

       

      Enthousiast geworden?

      Twijfel niet en stuur je vragen of cv naar Jessica en Stijn. Je mag ook altijd langskomen voor een kijkje in de keuken. Je kan onze HR-medewerkers bereiken via hr@luitec.nl